1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cate sunt … 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti intr-unul in altul); uitati de detectoarele de radar !
3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale)
4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul este cistigat/implementat de Alcatel. Inca este in probe metrologice. Atasat o poza cum sper sa nu primiti acasa. Densitatea de camere este de 1 camera/5 km… intre Bucuresti si...Azuga !!!
Softul analizeaza automat placutele de inmatriculare asha ca nu prea merge sa dea gres!!! In afara de viteza mai analizeaza o groaza de alte bazaconii... (ex: depasiri pe linia continua).
Camere de supraveghere la final
Se pare ca este stirea acestei zile: Sistemul de supraveghere video a traficului rutier si constatare a incalcarii normelor legale pe DN1, sectorul Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Azuga a fost dat in folosinta. Ce se poate spune pana acum: 1. "aproximativ" 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cite sunt :) ) 2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti dintr-unul in altul); so, uitati de detectoarele de radar. 3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale) 4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150) Proiectul, realizat in colaborare cu PHARE, a avut contractor Alcatel ROMANIA SA, si beneficiari MAE, IGPR si DPR. Este format din trei tronsoane: - Tronsonul I Bucuresti –Ciolpani, prin dispeceratul Bucuresti-Baneasa, situat in incinta Academiei de Politie
- Tronsonul II Potigrafu-Centura Ploiesti Vest- Intersectie Metro Ploiesti, prin dispeceratul situat in Barcanesti
- Tronsonul III Comarnic- Sinaia- Busteni –Azuga, prin dispeceratul situat in Sinaia
Dispeceratul situat in incinta Academiei de Politie Functii implementate: Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelor Puncte de monitorizare: Bucuresti Baneasa Bucuresti INMH Bucuresti Academia de Politie LUKOIL Otopeni (fost Podul Otopeni) AGIP Otopeni Balotesti Tancabesti Ciolpani Dispeceratul situat la BarcanestiFunctii implementate: Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelor Puncte de monitorizare: Potigrafu Puchenii Mari Barcanesti Postul de Politie Barcanesti Centura Ploiesti Vest – intersectia DN1 cu DN1A Ploiesti – Metro Dispeceratul situat in SinaiaFunctii implementate: Monitorizare Trafic; Masurare Viteza; Analiza de Trafic; Recunoasterea numerelor autovehiculelor Puncte de monitorizare: Comarnic Sinaia Intersectia DN1 cu DN71 Sinaia Intersectia DN1 cu Bd. Ferdinand Busteni Azuga Sistemul comunica informatii de la/catre punctele de monitorizare a traficului spre dispecerate, prin fibra optica. Lucreaza automat, conform programarii prestabilite, generand alarme corespunzatoare fiecarei functiuni, operatorul uman intervenind numai in validarea solutiilor viciate Functioneaza permanent, atat ziua cat si noaptea, oferind date si informatii in timp real despre desfasurarea circulatiei pe tronsonul supravegheat Dispune de o arhiva de imagini si date valida pe o perioada de 30 de zile, prin intermediul careia pot fi reconstruite si analizate diverse evenimente (accidente de circulatie, alte infractiuni), putand constitui material probatoriu. |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu