luni, 17 septembrie 2012

Zodiile...

Zodiile...super dragutz


Taur: Doamne, te rog frumos ajuta-ma sa invat sa accept schimbarea in
viata mea. Dar nu acum, mai lasa-ma sa mai astept un pic.


 
Oh, Doamne! Te rog frumos sa imi dai rabdare, caci am mare
nevoie de ea. Si o vreau ACUM!
Gemeni: Doamne, am si eu o rugaminte. Am o mica intrebare pentru
tine, daca ai timp. Cine esti?
Ce exact esti? Unde te afli? Cati
sunteti acolo, esti unul singur?
Nu pot sa imi dau seama.
Rac: Doamne, pentru mine esti ca un tata. Vreau sa ma pot baza pe
tine, sa imi dai siguranta, mai ales acum in momente grele cand mama
este atat de departe de mine.
Leu: Tatal nostru al tuturor, cred ca esti mandru sa ai un fiu ca mine.
Fecioara: Doamne, fa lumea un loc mai bun si te rog mult nu repeta
greseala de ultima data, ca uite ce-a iesit
Balanta: Doamne, stiu ca ar trebui sa iau deciziile de una singura.
Dar, pe de alta, parte, tu ce crezi ca ar trebui sa fac? Astept un
sfat din partea ta, un semn,orice.
Scorpion: Doamne, ajuta-ma sa imi iert dusmanii, macar pe cei vechi
de 10-15 ani, chiar daca nenorocitii nu merita.
Sagetator: Oh atotputernicule, atotstiutorule, atotiubitorule,
omniprezentule, vesnicule Dumnezeu, te rog inca o data: ajuta-ma sa nu mai exagerez.
Capricorn: Doamne, voiam sa ma rog, dar am realizat ca trebuie sa
imi dau seama singur care este solutia pentru problemele mele si sa
ma descurc tot singur. Mersi oricum
Varsator: Buna, doamne. Unii spun ca esti barbat. Altii spun ca esti
femeie.
Eu spun ca fiecare dintre noi este Dumnezeul sau. Asa ca, de
ce sa ne rugam?
Hai sa
petrecem mai bine!
Pesti: Dumnezeule atotputernic, in timp ce beau ultimii 50 ml de
Whisky din paharul meu pentru a-mi ineca durerea si nefericirea, fie ca
starea mea de ebrietare sa fie pentru onoarea si gloria ta.


Un comentariu:

UA-32426290-1