duminică, 30 septembrie 2012

O glumitza invechita, insa mereu proaspata

Ce gandeste el:
"Bine ca mi-au facut semnalizarea, ca ma oprea dracu' politia si-mi lua talonul. Zicea ca mi-au strans si franele, placutele sunt noi, cu frana nu mai am probleme anu' asta. Cutia e rezolvata, mi-au ridicat masca, nu mai are joc deloc pe spate. Mai tre' sa-i dau doua milioane, sa-mi schimbe cauciucurile pe fata, ca n-are rost sa-i reglez unghiul pana nu schimb cauciucurile. Dupa ce le fac si p-astea, nu mai bag nici un ban in ea". Ce gandeste ea, in timpul asta:
"Nu scoate o vorba. Cred ca e nefericit cu mine. Oare relatia noastra chiar merge sau ma amagesc singura? O sa ne luam? O sa avem copii? De copii nu zice nimic, de cate ori aduc vorba ori nu raspunde, ori schimba repede subiectul. Pana la un punct l-am inteles, dar mai departe…".
Ce gandeste el in continuare:

"Bine-ar fi sa ramana Mihaita Plesan la Craiova, ca altfel nu stiu cum scapam de retrogradare. A venit si Papi, deci e bine. Numa' sa nu se-apuce iar de trantit meciuri. Oricum, suntem subtiri, in loc sa-l aduca inapoi pe Gane l-au adus pe petarda aia de la Dinamo. Nici Rada n-a mai venit.
Timisoara si-a facut trupa
, la Otelul baga indianu' bani, am ramas noi, Iasiu' si Brasovu' ciuca batailor. Poate, totusi, cade Bacau' si scapam".
Ce gandeste ea, in timpul asta:
"E incruntat, nimic nu-i place. Oare sunt prea grasa? Tot imi zice sa ma duc la sala. O sa ma duc! Da' cand sa mai am timp si de sala? Am vazut eu cum i se scurg ochii dupa toate scobitorile, toate proastele. Daca ma iubeste, sa ma ia asa cum sunt. Ce, eu i-am zis ceva ca are burta? El de ce nu merge la sala, ca are timp mai mult ca mine?".
Ce gandeste el mai departe:
"I-am facut ca la balamuc. Mare bulan am avut, io cu careu, sa-l prind pe fraierul ala de Andrei cu full de asi. Credea ca merg la cacialma si-a cerut ca bou'. Il duc odata cu masina acasa si-i arat: "Ba, vezi cauciucul ala de pe dreapta?
Mi l-a dat un fraier care avea full de asi". Ce gandeste ea:
"E clar ca asa nu mai poate continua. Trebuie sa dam cartile pe fata".
A doua zi dimineata. El: "Ce faci, iubito?".
Ea, seaca: "Bine".
El: "Ai ceva?".
Ea: "N-am nimic".
El: "Ba ai".
Ea: "Da, am.
Relatia noastra nu merge".
El ramane perplex.
Ea, in gandul ei: "Deci, aveam dreptate!".




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-32426290-1