vineri, 27 ianuarie 2012

Calea spre alcoolism. :-)


 
 
 Eram aşa...




Apoi am întâlnit o fată...




Arăta cam aşa...




Împreună eram aşa...




I-am făcut astfel de cadouri...




Când mi-a acceptat cererea în căsătorie am fost aşa...




Vorbeam cu ea la telefon toată noaptea...



Iar la birou făceam asta...




Când prietenii mi-au văzut prietena au început să se holbeze la ea aşa...




Iar eu reacţionam aşa...



Dar de Valentine's Day a primit un trandafir de la un tip care arăta cam aşa...





Iar ea era aşa…




Eu eram aşa…



Ceea ce mai târziu a dus la asta..
.


şi la asta...

Îmi venea să fac asta...



Aşa că am început să fac asta...



     

                                   ACUM uită-te la mine…                                      
 


FIR-AR ELE SĂ FIE DE FEMEI!
 





Un comentariu:

  1. da aveti dreptate barbati slabi de caracter devin alcolici daca au decepti in dragoste .ema

    RăspundețiȘtergere

UA-32426290-1