joi, 2 august 2007

Dictionar frazeologic masculin - feminin




Ce gandesc si ce spun de fapt barbatii si femeile...


# Da=Nu
# Nu=Da
# Poate = Nu
# Eu sunt de vina = Iti va pare rau.
# Noi avem nevoi = Eu vreau
# Hotaraste singur = Hotararea corecta acum este asigurata
# Fa ce doresti = Pentru asta mai tarziu, oricum, vei plati
# Trebuie sa vorbim = Eu trebuie sa ma plang.
# Desigur, continua = Eu nu doresc ca tu sa faci asta
# Nu sunt suparata = Desigur sunt suparata, idiotule!
# Esti atat de masculin = Trebuie sa te bierberesti si sa faci un dus.
# Desigur, tu esti atat de grijuliu = Tu poti sa te mai gandesti la orice altceva in seara asta, in afara de sex?
# Fii mai romantic, stinge lumanarile = Eu am celulita.
# Aceasta bucatarie este cam incomoda = Eu vreau o casa noua.
# Eu vreau draperii noi = si mobila, si covoare, si…
# Agata pictura aici = Nu, eu am avut in vedere uite aici!
# Am auzit un sunet dubios = Eu am observat ca aproape adormisei.
# Ma iubesti? = Eu incerc sa cer ceva foarte scump.
# Cat de mult ma iubesti? = Eu astazi am facut ceva, ce cred ca nu o sa-ti placa.
# Eu voi fi gata intr-un minut = Descalta-te si cauta o emisiune interesanta la televizor.
# Eu am un fund mare? = Spune-mi ca sunt o frumusete.
# Trebuie sa inveti sa comunici = Pur si simplu trebuie sa fii de acord cu mine.
# Ma auzi?! = (Prea tarziu, tu deja ai murit)
# Plange copilul? = De ce nu te ridici si nu te duci sa-l legeni putin pana cand acesta va adormi.
# Eu nu tip! = Da, eu tip, pentru ca eu cred ca aceasta este important!
# Esti ca un frate pentru mine. = Imi amintesti de nataraul care canta la banjo din "Deliverance."
# Este o mica diferenta de varsta intre noi. = Nu vreau sa imi dau intalnire cu tata.
# Nu ma atragi in "sensul" acela. = Esti cel mai urat personaj pe care l-am vazut vreodata.
# Viata mea este prea complicata acum. = Nu vreau sa stai toata noaptea, alfel vei auzi convorbirile telefonice cu ceilalti barbati cu care ma intalnesc.
# Am un prieten. = Prefer motanul meu si 2L de Coca-Cola.
# Nu imi dau intaniri cu colegii de servici. = Nu mi-as da intalnire cu tine nici daca am fi vecini de galaxie... barem de cladire.
# Nu este vina ta, ci a mea. = Este vina ta.
# Ma concentrez aspra carierei mele. = Chiar si ceva atat de plictisitor si de nesatisfacator cum ar fi serviciul meu este mai bun decat faptul de a ma intalni cu tine.
# Sunt celibatara. = Am jurat sa nu ma intalnesc cu barbati ca tine.
# Hai sa fim prieteni. = Vreau sa stai pe aproape sa-ti pot povesti cu detalii totul despre barbatii cu care ma intalnesc si cu care fac sex.
# Pe unde ai umblat, porcule = Eu m-am plictisit
# Scumpul meu, prin portmoneul tau nu se gasesc niste bani? = Banii care tu mi-ai dat astazi dimineata, s-au terminat pe neprins de veste.
# Maine la noi va veni mama. = Maine la noi va veni soacra.
# Cum iti mai mai merg treburile la serviciu? = Salariul tau nu se mareste?
# Scumpule, ce cadou ai dori sa primesti de ziua ta? = Noi avem nevoie de un nou fier de calcat.
# Nu vrei sa ne plimbam putin? = Hai sa mergem mai repede prin magazine.
# Pot sa te intreb ceva? = Ti-a venit sfarsitul
# Trebuie sa mai mutam mobilierul. = De mult trebuia sa cumparam mobila noua, dar de unde, cu salariul tau…
# Hai sa tragem o fuga prin magazin. = Hai sa stam in acest minunat loc vre-o doua ore jumatate, trei, patru…
# Hai vino mai repede, ca ma plictisesc. = Telefonul prietenei suna tot timpul ocupat.
# Hai vino mai repede ca ti-am cumparat si o bere. = Eu mi-am cumparat o rochie noua.
# Sunt atat de fericita cu el = Poate ma casatoresc cu el.
# De unde e rujul asta pe camasa ta? = Doamne, sa minta si el ceva, dar frumos.
# La ce te gandesti? = Inceteaza sa taci. Spune si tu ceva!
# Sa vii si tu astazi mai devreme de la serviciu, sa mai stam si noi impreuna. = Astazi vreau inca odata sa mut mobila. Cum e acum nu imi place!
# Auzi, hai sa nu sarbatorim ziua mea anul acesta. = Eu toata, sunt atat de nefericita, atat de nefericita.
# Nu vrei sa te duci dupa paine? = Cumpara lapte, oua, salam, smantana, 5kg de cartofi, 3kg de rosii…
# Te-a cautat la telefon nu stiu ce mandra, (fufa). = Te-a cautat la telefon un om ce poseda voce feminina.
# Tu nici un cui nu esti in stare sa bati in perete ! = Tu deja jumatate de an nu ai facut reparatii.
# Tu te gandesti numai la tine. = Eu ma gandesc numai la mine!
# Am uitat, ce zi e astazi? = Tu ai uitat ca astazi se implinesc 7 ani 7 luni si 7 zile de la casatoria noastra.
# Tu pe mine nu ma iubesti ! = Eu sunt plictisita.
# Aseara tu iarasi ai adormit in fata televizorului. = Slava Domnului, macar am dormit suficient.
# Priveste si tu in ce ma-am transformat de cand sunt cu tine. = A incercat din nou sa imbrace blugii pe care ii purta in primul an de facultate.
# Nu imi este bine pe suflet. = S-au rasucit strampii.
# Nu avem paine in casa. = Noi traim mai rau decat toti. Suntem cersetori. Noi nu avem nimic.
# Tu mai ai pe cineva? = Aseara ti-am spalat pantalonii.
# Ce viata! = Eu am o dispozitie proasta dar nu am de ce ma lega.
# Eu voi fi gata repede. = Eu voi folosi atata timp cat va fi necesar.
# Eu sunt la mama, traieste cu cine vrei ! = Eu ma voi intoarce maine, dupa masa.
# Te crezi destept ? = Ma crezi proasta ?
# Ma iubesti ? = Iti place sa faci sex cu mine ?
# Te invit la ziua mea. = Sa-mi aduci un cadou scump.
# Parintii mei te plac foarte mult. = Ma lasa sa ma casatoresc cu tine.
# Cat mai e pana se termina meciul? = Cat mai e pana imi acorzi atentie?
# Nu ti-ar place sa locuim impreuna? = Cat mai dureaza pana ma ceri de sotie..?
# Masina noastra a patit ceva..! = Am parcat-o in plop...
# Seful tau nu iti mai creste salariul? = Vreau o perche de pantofi noi... si o geanta daca se poate.
# Ce faci duminica? = Nu pleci si tu de acasa...?

Ce spun si ce gandesc barbatii, ... de fapt

# Esti ca o sora pentru mine. = Esti urata.
# Este o mica diferenta de varsta intre noi. = Esti urata.
# Nu ma atragi in "sensul" acela. = Esti urata.
# Viata mea este prea complicata acum. = Esti urata, Lasa-ma in pace !!
# Am o prietena. = Esti urata, ce sa-ti fac.
# Nu-mi dau intaniri cu colegele de servici. = Esti urata.
# Nu este vina ta, ci a mea. = Esti urata.
# Ma concentrez aspra carierei mele. = Esti urata.
# Sunt celibatar. = Esti urata rau.
# Hai sa fim prieteni. = Esti ingrozitor de urata.
# Eu sunt flamand = Eu sunt flamand.
# Vreau sa dorm = Vreau sa dorm.
# Sunt obosit = Sunt obosit.
# Nu vrei sa mergem la cinema? = Dupa aceasta eu vreau sa fac sex cu tine.
# Pot sa te invit la … = Dupa aceasta eu vreau sa fac sex cu tine.
# Pot sa te sun? = dupa aceasta eu vreau sa fac sex cu tine.
# Pot sa te invit la dans? = vreau sa fac sex cu tine.
# Frumoasa rochie! = Mi-ar place sa te dezbrac eu.
# Care este problema? = Ce trauma psihologica te chinue acum?
# Care este problema = Sa consider ca in seara asta nu o sa mai facem sex?
# Eu m-am plictisit = Tu nu vreai sa facem sex?
# Eu te iubesc = Hai sa facem sex chiar acum!
# Si eu te iubesc = OK, am spus asta si acum sa trecem imediat la sex!
# Imi place coafura ta = Imi placea mai mult coafura de dinainte.
# Da, imi place noua ta cuafura = 50 de dolari si arata aproape ca o batranica.
# Vrei sa te casatoresti cu mine? = Eu doresc, ca tu sa nu mai ai posibilitatea sa faci sex cu alti barbati.
# In magazin. Cealalta parca imi placea mai mult = Poti cumpara oricare dintre aceste rochii tampite si hai sa plecam mai repede acasa.
# Hai sa vorbim = Eu vreau sa te inebunesc prin profunzimea gandirii mele si astfel poate ca in sfarsit vei dori sa facem sex.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-32426290-1