joi, 19 iulie 2007

MANIFESTUL BARBATILOR

(Odata si pentru totdeauna)

In speranta ca femeile din lumea intreaga odata totusi ne vor intelege, desi speranta aceasta este totusi mica.

Prietena,
Amica,
Nevasta,
Sotie,
Iubita,
Amanta
si pentru toate celelalte femei.

1.
Daca crezi ca esti plinuta, sau grasana, atunci inainte de toate probabil chiar asa si esti!
Nu ma intreba pe mine de ce sau cum ai ajuns astfel. Refuz sa raspund la aceasta
intrebare. Nu ma intreba astfel de lucruri!
Nu ma forta sa-ti raspund!



2.
Daca doresti ceva, este suficient sa ceri. Ca sa nu existe neclaritati:
Noi, barbatii suntem foarte simpli. Noua nu ne plac si nu intelegem intrebarile fine si camuflate. Intrebarile si cerintele camuflate nu exista. Cerintele si intrebarile adresate indirect, camuflat, pe cai ocolitoare, la fel nu exista.
Spune simplu si direct ce doresti, care este problema!

3.
Daca adresezi o intrebare la care nu astepti un raspuns, atunci sa nu ramai uimita daca vei primi un raspuns, pe care nu ai fi vrut sa-l auzi nici odata.

4.
NOI SUNTEM SIMPLI SI DIRECTI !

Daca eu te rog sa-mi dai o bucata de paine, atunci sa stii ca prin asta nu am avut in vedere nimic altceva.
Asta nu este o acuzatie sau o critica, ca lipseste painea de pe masa.
La noi nu exista semnificatii duble si nici acuzatii ascunse.
Noi intr-adevar suntem simpli si directi!
Intelege asta!

5.
Noi SUNTEM SIMPLI

Nu are nici un sens sa ma intrebi la ce ma gandesc! 96,5% din timp, barbatii gandesc la sex.
Noi, nu suntem niste perversi. NU!
Pur si simplu sexul este ceea ce noua ne place cel mai mult dintre toate.
E simplu! Noua ne place sa facem sex!

6.
Suntem SIMPLI.

Eu uneori nu ma gandesc la TINE.
Dar nu e nimic rau in asta.
Accepta aceasta stare a lucrurilor, te implor!
Nu ma intreba mereu la ce gandesc, numai daca cumva esti pregatita sa vorbesti cu mine despre politica, economie, filosofie, fotbal, bere, vodka, pescuit, saini, funduri, picioare, sex si masini.

7.
Vinerea, Sambata, Duminica = distractie = prieteni = fotbal acasa la televizor sau pescuit la balta, sau alte activitati recreative = multa bere = comportament necenzurat = imi este rau a doua zi.
Acest mers al lucrurilor este firesc, la fel ca si fazele Lunii, fluxul si refluxul.
Aceasta situatie nu poate fi evitata!

8.
Mersul prin magazine – nu este o distractie si niciodata, niciodata, niciodata nu va deveni!!!

9.
Oriunde nu am merge, hainele pe care le porti in acel moment, ti se potrivesc foarte bine.
MA JUR!!!

10.
Detii o cantitate suficienta de haine, incaltaminte, genti, accesorii…
Plansul in aceasta situatie este pur si simplu un santaj.
A ma aduce pe mine insumi la faliment nu este o demonstrare a iubirii mele fata de TINE.

11.
Majoritatea barbatilor au doar 3 perechi de incaltaminte.

Pepet: NOI SUNTEM SIMPLI.
Cum iti poate trece prin minte ideea ca eu pot sti, care anume pereche de incaltaminte, din cele 35 ale tale, se potrivesc cel mai bine costumului tau?

12.
Raspunsurile simple cu DA sau NU sunt absolut suficiente, indiferent de intrebarea care ti-a fost adresata!

13.
Daca ai o problema oarecare, cere-mi doar sa te ajut (la asta ne pricepem), dar nu-mi cere sa te compatimesc, cum fac asta prietenele tale.

14.
Durerea de cap, care dureaza 8 saptamani deja, nu mai este o durere de cap!
In cele din urma si la urma urmei, fa ceva si dute in pastele masii la un medic!

15.
Daca eu spun ceva ce poate fi interpretat in doua feluri, iar una dintre aceste inerpretari te poate intrista sau nelinisti, atunci fa bine si alege cealalta interpretare!

16.
TOTI barbatii vad numai 16 culori.
Nectarina, marul…sunt niste fructe si nu culori !!!

17.
Si in general ce fel de culoare mai e si asta ,,Pergamon" ?
Si cum dracului se scrie ?

18.
Noi iubim berea la fel de mult cum voi gentile.
Va este greu sa intelegeti cum e posibil asa ceva? Si noua la fel.

19.
Daca te intreb, ce s-a intamplat, si tu raspunzi ,,nimic, totul e bine" - atunci eu te cred si ma comport ca si cum toate lucrurile sunt exact in aceiasi ordine cum au fost pana la aceasta intrebare!

20.
Nu ma intreba: ,,Iti place sa fii cu mine?"
Fii convinsa ca daca era sa fie altfel, atunci inca de la inceput eu nu mai aveam sa fiu cu tine.

21.
Nu ma intreba:,, Cat de mult ma iubesti?" Nu cunosc raspunsul la acest gen de intrebari tampite. Te iubesc si atat, fara ,,mai mult" sau ,,mai putin". Nu astepta raspunsuri la fel de tampite cum ar fi: ,,Te iubesc pana la Soare" pentru ca sigur imi vei spune:,,Doar atat?"
Daca te iubesc-te iubesc, daca nu - nu! Si atat!

22.
Regula de baza:
In cazul aparitiei celui mai mic semn de indoiala, indiferent despre ce ar merge vorba: alege cea mai simpla explicatie.

23.
Trebuie sa intelegi ca nu sunt misogin, desi exista si astfel de barbati, insa chiar si acestea trebuie intelesi, pentru ca, misoginul – este barbatul care uraste femeile nu mai putin decat se urasc femeile intre ele.

24.
Intelege-ti odata: daca limba femeilor ar fi mai scurta – zilele barbatilor ar fi mai lungi.
Vorbaraia fara sens ne omoara!!!

25.
Tine minte, ca am jurat sa fiu cu tine, pana cand moartea ne va desparti si crede-ma ca nu am nici o placere sa te omor, pentru a scapa de tine.
Fii intelegatoare!!!

26.
NOI INTR-ADEVAR
SUNTEM SIMPLI !!!

27.
Si ultima rugaminte.
Va rog sa intelegeti ca noi, barbatii nu suntem fustangii, curvari sau mai stiu eu cum.Pur si simplu forta de atractie a corpului feminin este mai mare decat forta de respingere a ratiunii masculine. E simplu. Ce este greu de inteles aici?
Noi din rasputeri uneori incercam sa fugim te toate ispitele feminine, dar acestea sunt mai iuti si ne ajung din urma.
Noi nu putem fi fideli din punct de vedere sexual, pentru ca asa ne-a creat Mama Natura. Te-ai gandit vre-o data de ce barbatul are spermatogeneza in fiecare zi iar femeile au ovulatie numai odata pe luna? Crezi ca Mama Natura isi bate joc de resursele sale?
Si apoi, barbatul fidel - este acel barbat, care poate sa faca nefericita numai o singura femee. Acesta nu este un barbat adevarat, dar voi va doriti barbati adevarati. Nu?


Raspandeste te rog acest manifest la cat mai multe femei, in speranta ca acestea ne vor intelege totusi odata si pentru totdeauna.

Spune-le despre acest manifest la cat mai multi barbati,
Pentru ca acestea sa afle ca nu sunt singuri in aceasta lupta.


MULTUMESC !!!


Dar, dupa cum am spus deja, eu am o prea mica speranta ca femeile in general au inteles ceva, catusi de putin, despre ce se vorbeste in acest manifest…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-32426290-1